neděle 14. června 2015

Je nás ......

             O TŘI VÍC :-)))

             včera ráno se nám narodila další miminka-takže radost veliká :-))
                     

                             


Jinak jsem tento týden měla tak trochu ....,no prostě BLÁZINEC!

Rozbila se nám "IKEÁCKÁ"pohovka takže několik dní jsem trávila vyřizováním reklamace. Jelikož ji NUTNĚ potřebujeme nejen k běžnému obývákovému povalování ale i ke spánku,coby rozkládací lůžko-byl to problém docela veliký. Naštěstí reklamace uznána,ale jinou pohovku,která by byla vhodná i ke spánku jsme v IKEA nevybrali :-(
PENÍZE VÁM KLIDNĚ VRÁTÍME ! Hurááá!
Ale nastal problém kde a jakou vybrat nyní. No jelikož to opravdu hořelo,navštívili jsme několik prodejen s nábytkem a sláva- nová sedačka je doma :-)) Takže jsem se po týdnu VYSPALÁÁÁÁ :-))

Jsem strašně ráda,že je venku tak krásně-sluníčko,teploučko.....

Užijte si zbytek víkendu
             
               MARTINA

1 komentář:

  1. Ti jsou ale krásní :o)).
    Nakupování pohovek mne vždy naprosto děsí, tak jen přeji, aby ta nová vydržela bez problému co nejdéle.
    Ála

    OdpovědětVymazat