středa 9. ledna 2019

Zase mám chuť blogovat

Krásné středeční ráno

Včera jsem dlouho do noci přemýšlela co mě vedlo k tomu že jsem ten můj blog tak zazdila a došlo mi že to vzniklo v době kdy mi dosluhoval notebook a nešlo vše tak jak mělo jít a jak bych chtěla. Já si místo notebooku koupila jen tablet že mi bude asi stačit a snadno ho hodím do tašky. No a i když stal pomalu stejně jako ntb tak mě na něm dost věcí dělat neba 🤔 Takže teď jsem konečně zas dostala rozum a vybírám si nový notebook protože s přibývajícím věkem se mi do mobilu a tabletu popravdě i hůř čučí 😂 (takže uvítám i tipy jaký máte vy)
Postupně ze sebe dostanu co jsem vlastně celou tu dobu dělala. Doufám že si na mne někdo z vás vzpomíná /vzpomene a občas ke mně nakoukne a že se tu nebudu vypisovat sama sobě 🤭
Takže mějte krásný den, u nás chumelí ❄️

2 komentáře:

  1. Marti, já měla starý, poděděný notebook a ten napojený na monitor. Přesně jak píšeš, čím jsem starší, tím hůř vidím. .o) Monitor šíleně blikal a tak mne z něj bolívala hlava. Takže pře Vánocemi jsem se rozhodla koupit si nový počítač a větší monitor. S pomocí manžela jsme něco vybrali a pár dní před Ježíškem jsem si rozbalila úžasný dárek, z kterého mám radost dodnes. :o) Věřím, že i Ty si dobře vybereš a budeš mít podobnou radost.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat