čtvrtek 31. ledna 2019

Nový (a ještě novější) sporák

Už někdy na podzim jsem si doma stěžovala že mi špatně peče trouba. Sporák jsme měli nějaký ten rok a tak bylo na čase ho vyměnit za nový. Říkala jsem si že to nechám v klidu po vánocích. Takže hned po novém roce jsem se pustila do výběru. Pár dní jsem byla přilepená na internetu a hledala co by se mi tak líbilo.     
Našla jsem👍
       Hurá !
Už jsem ho měla skoro objednaný ale nějak jsem si nebyla jistá jestli se do naší pidi kuchyně nerezový hodí.Takže hledání začalo nanovo 🙄
     Do užšího výběru nakonec postoupily tři.
     Sláva - objednáno 👍
Nemohla jsem se dočkat až nám ho přivezou.
     PŘIVEZLI!
      Sláva - připojeno 👍
Následující den zjištěna závada a nastalo 14 dní emailů, telefonátů a čekání.
Takže: reklamace, technik,výměna.
Druhý kus stejná závada-vrácení peněz a vše od začátku. Takže konečně vařím na sporáku který jsem vybrala úplně jako první. Kdybych hned dala na první dojem mohla jsem nás ušetřit 14dní stresu 😂😂

Nerezu zdar!
Ať vám uteče pátek a užijte si víkend 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat