neděle 4. ledna 2015

Honila nás.........

.........až nás dohonila-MLSNÁ !

     Krásný nedělní večer,
dneska jsem celý den měla na něco strašnou chut'. K obědu jsem dělala gulášek,ale nějak jsem se nemohla zbavit pocitu,že bych si dala něco sladkého. Cukroví se už před pár dny snědlo do posledního vanilkového rohlíčku. Čokoláda s mandlemi mě neuspokojila,a tak když přišla dcera domů,rozhodly jsme se,že vyzkoušíme dárek,který byl letos pod stromečkem.
Připravila jsem těsto,zapla vaflovač a už se pekly.......NAŠE PRVNÍ DOMÁCÍ VAFLE.

receptík: 1/2 l mléka
               70g cukru
               400g  hl.mouky
                2 žloutky
                60ml oleje
                špetka soli
                lžička kypřícího pr.
                sníh ze dvou bílků

                      ~Se šlehačkou a datlovým sirupem byly naprosto dokonalé ~



                Mimochodem datlový sirup je vynikající například i na ochucení capuccina.


No a jinak přeji všem úspěšný start do nového/letos prvního pracovního týdne. Já jsem od října několik týdnů marodila,potom byly Vánoce,což pro mne znamenalo další volno (prázdniny),takže ted' mi bude dlouho trvat než se rozkoukám. Naštěstí mám zítra odpoledne (snad) už poslední rehabilitaci,takže se v práci ani neohřeju :-)))
Jdu si ještě uvařit kafíčko a k telce zasednu s klubíčkem & háčkem !
      Martina

Jo a děkuji za komentáře,které se objevují pod mými příspěvky-potěší !




               

1 komentář:

  1. Martinko, moc tě vítám mezi blogerkami a děkuji za návštěvu na mém blogu!
    Jsme tu dobrá "parta", doufám, že i tobě se tady bude líbit.
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat