sobota 10. ledna 2015

Vytoužený....

                      .....víkend je tady !
 Na to,až odbyde páteční 14.hodina a já budu odcházet z práce jsem se neskutečně těšila. Normálně tímhle netrpím,do práce chodím kolikrát i ráda :-),ale tentokrát jsem celé dopoledne koukala na hodinky a odpočítávala minuty,které zbývaly. Jelikož noha není ještě 100% OK,tak jsem po celém týdnu tenhle víkend opravdu uvítala. Dopajdala jsem domů,
připravila lehkou večeři,
s manželem jsme si otevřeli lahvinku sektu a .............???
V 8h večer jsem se uvelebila na pohovku a těšila se jak si odpočinu u háčkování.
Šampus ani háčkování se nekonalo!
V 10h jsem se probudila,se stále nalitou skleničkou,s háčkem v ruce a zakutáleným klubíčkem pod stolem.


                      Cestou domů jsem si ale stačila koupit proutěný košíček s narciskama.
                       
                           Jo,a  taky mi krásně kvete a voní hyacint koupený v týdnu.

                       Takže dneska dopoledne jsem doháněla to,co jsem chtěla stihnout včera a nestihla. Teda já bych stihla,ale síly nějak došly! Hlavně to,co se týká toho,co mi zabírá dost volného času a to jsou ta moje morčata. Tzn.dopoledne ve znamení čištění,čištění a zase čištění :-)))
Potom jsme zašli s manželem na obídek. No zašli ??? Spíš nás tam odnesl ten šílený vítr který tu od večera fičí. Takže to nebylo ani na žadnou procházku,šup rovnou domů a sobotní odpoledne pokračuje už v odpočinkovém duchu.
.....kafíčko,trocha toho háčkování,trocha focení(přefocení posledních morčecích miminek)
 a v mezičase listuju v časopise který miluju a dneska jsem si nové číslo konečně koupila.

Tady je jedno z posledních miminek-sameček narozený na Štědrý den.
Sympat'ák,co říkáte ?
                                                  ~ Jim Beam Mon Chéri ~

 Všem přeji prima sobotní večer,krásnou neděli a klidný začátek dalšího pracovního týdne.
            Martina

1 komentář: