středa 7. ledna 2015

Kupovat svetr....

              .... jsem včera neplánovala
 Svetr-přesně takový co mám poslední dobou v oblibě a zrovna v týdnu jsem psala komentář u Lucie (Lucie Living). Takže když jsem na něj včera odpoledne narazila,a on tam tak visel......,a navíc jeho cena o několik stovek klesla...... :-))))

                                                     Je úžasně hebounkej....
                                                  
                                                   A taky pěkně dlouhej....
                                  
                                        Takže i přesto,že má jen jeden knoflík....
           ......100% zahřeje !!!

Jinak máme za sebou polovinu pracovního týdne a já po těch x-dnech volna a marodění musím přiznat,že: MÁM DOST !
                                        
                                                    Cestou z práce pro radost....
                                                                
                                                         K večeři....
 Domáci pizza: těsto na pizzu-slanina-brambory na tenké plátky-sýr a olivy.
           Už se peče a krásně voní :-)

Dneska dopoledne (než jsem šla do práce) jsem uklidila všechno co připomínalo Vánoce.Na své místo se tak vrátily třeba tulipány.Jsou sice umělé,ale ve skutečnost nepůsobí až tak plastově.A místo vánočního stromku nám svítí kouličky od Epes Rádes, které jsem si pořídila na podzim.
 

Přeji Vám všem klidný zbytek týdne
Martina 

6 komentářů:

  1. Teda Marti, ten je úžasnej !!! Koupit hyacint se taky chystám, jen jsem ještě na žádný nenarazila, jen na hvězdy a stromečky.
    Pizzu dnes budu též dělat na večeři.
    Tulipány vypadají pěkně, není poznat , že jsou plastové.
    Jinak jsem taky uklidila vánoční ozdoby, zůstal jen stromeček, ten chce manžel ještě nechat. Je umělý, takže aspoň neopadá.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino, přeji hezký den! Svetr je nádherný! asi před dvěma dny jsem Vám psala zprávu. dostala jste ji, nebo mi blbne odesílání? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer,
      žádnou zprávu jsem neobjevila-nebo nevím kde hledat....
      Martina

      Vymazat
  3. jen jsem si chtěla sdělit dojmy s také začínající bloggerkou. jestli chcete, pošlete mi emailovou adresu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr je! Možná ještě hezčí, než ten u Lucie. Vítám tady mezi náma a těším se na háčkovací příspěvky! Mávám a zdravím do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. 100% zahřívací svetřík by mi taky bodnul:-) A pizzu s bramborama jsem ještě fakt nezkoušela:-))

    OdpovědětVymazat