čtvrtek 1. ledna 2015

~ První den v roce ~ První psaní ~

Máme tady NOVÝ ROK a s jeho příchodem jsem se rozhodla založit svůj vlasní blog.Blogování jsem přišla na chut' teprve nedávno.Během podzimu-ted' už vlasně loni-v době,kdy jsem po úraze zůstala na několik nejprve dnů a později týdnů doma. Jelikož jsem byla "nechodící",teda chodící,ale  o berlích,najednou byl konečně čas,přesněji spousta času..... No a tak jsem začala slídit a hledat inspiraci (hlavně na háčkování) na různých blozích. Nadchlo mě to natolik,že jsem se zúčastnila i "Vánoční výměny" kterou pořádala Denisa-díky,bylo to fajn!

Takže dneska jsem si uvařila vynikající čajík a pustila se do tvoření.
Tedy tvoření jiné než obvykle-tvoření blogu.
Budu ráda,když občas nakouknete a třeba zanecháte vzkazík.
Martina

3 komentáře:

  1. Ahojky Martinko,

    tak Tě vítám mezi blogerkami. Neboj budeš nakonec na blogu závislá.

    Přeji vše nej do nového roku, hodně zdravíčka štěstíčka a lásky.

    Jen Ti poradím kdo blogu, vytvoř si taky záložky a začínej článek názvem je to pak v liště na boku lepší. Já jsem ojovala s blolgem skoro měsíc než jsem měla vše jak jsem chtěla.
    Klidně písni emailík a já ráda poradím.

    měj se pěkně a háčku zdááár Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko,díky-zatím se rozkoukávám a snad se tím prokoušu :-) Kdyby něco-ozvu se.

      Vymazat
  2. Martinko, vítej mezi blogerkami!!! Přeji hodně čtenářů a hezkých komentářů a jak říká Deni, blogování se ti určitě zalíbí, ta zpětná vazba se čtenáři tě neustále povzbuzuje v tom pokračovat. Přeji vše nejlepší do nového roku, Jana

    OdpovědětVymazat