pátek 2. ledna 2015

Vánoční výměna

Když jsem u Denisky (Made by Deni) objevila,že pořádá Vánoční výměnu,rozhodla jsem se zúčastnit. Už před časem jsem se rozmýšlela že si to zkusím,ale vždycky jsem to odkládala až jsem to odložila :-) Takže i přesto,že jsem v té době žádný blog neměla,do výměny jsem se přihlásila a těšila se na to,že budu tvořit pro někoho a já že dostanu od někoho......a že se vlastně neznáme a že je to celé fajn akcička.
Takže jsem Tvořila pro Inku:
A já dostala dárek od Simony:

 Už se těším na další !
Martina

4 komentáře:

  1. Ahoj Marti i já Tě vítám do světa inspirace do světa blogu . Ať se ti tu líbí a přeji spoustu krásnýho tvoření a foteček ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti, dnes jsem objevila Tvůj blog a budu se sem ráda vracet.
    Přeji Ti spoustu návštěvníků, plno inspirace ke tvoření a hlavně ať se Ti mezi námi líbí. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné výtvory. Tohle je prima "akce".

    OdpovědětVymazat