neděle 25. ledna 2015

Z regálu na mne vykoukl......

                            ......KALENDÁŘ

                        Před pár dny jsem si vzpomněla,že jsem kdysi-před léty,když jsem byla malá holka (myslím,že ještě předškolák) ráda chodívala k jedné naší sousedce.
Byla to tenkrát velmi stará paní - babička Milušky Voborníkové (možná si někdo vzpomíná na zpěvačku ze Semaforu-někdy v 70-80tých letech).
Pamatuji si,že jsem tenkrát strašně ráda poslouchala její vyprávění a když za ní přišla právě její vnučka,ráda jsem s nimi zpívala :-)) Když tahle paní zemřela,vzpomínám jak tenkrát Miluška zazvonila a přinesla mi obrovskou chodící panenku,že jí pro mně měla "babička" schovanou jako dárek. A i přesto,že je to přes 30 let,slyším jak jsem jí poprosila,jestli by mi nedala babičky kalendář který jsem k ní každý den chodila otáčet. Byl takový těžký,kovový a každý den se na něm otáčela ručně okýnka a tím se datum měnil. Je to pár dní co jsem si právě na ten kalendář vzpomněla a bylo mi líto,že za ty roky a několik stěhování se kalendář prostě vypařil :-(

    Dneska jsem ale narazila na kalendář-sice dřevěný,ale s podobným principem,kdy se každý den dřevěná destička otočí.Takže jsem si udělala radost !
                                           
                                                 No řekněte,není dokonalý....?





A taky jsem konečně sehnala bílou misku a hrnek ve tvaru jaký jsem si představovala,přikoupila jsem fix na porcelán a jen co bude čas,chystám se výtvarně projevit :-)

                                       Stejně nejspíš zůstanu JEN u proužků :-)))

No,a ted' mi tady voní právě vyklopená bábovka,takže jen co vychladne.......
Jo,je príma si suroviny jen tak nachystat,dát do mísy a robůtek se postará :-)

Abych nezapomněla,Inka na svém blogu pořádá GIVEAWAY k výročí jejího blogování.
Tady: http://inkafej.blogspot.cz/

Takže hezký zbytek víkendu,užijte si nedělní večer.
        Martina


4 komentáře:

  1. Martinka, taky kalendar mala aj moja starka...vdaka Tebe som si tiez nan spomenula :-) A na tu misku s hrncekom sa uz tesim...

    OdpovědětVymazat
  2. Kalendář je krásný. Bábovku bych si taky dala.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, díky moc za sdílení a i za to, že jsem mohla objevit tvůj blog..Tvůj blog je moc krásný a ráda se sem budu vracet..Měj se moc krásně a ať se ti daří a máš spoustu čtenářů..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za návštěvu :-) a za komentáře !

    OdpovědětVymazat