středa 28. ledna 2015

Růžové chryzantémky....

                                        pro radost.....

Ráno jsem klusala na poštu,jelikož jsem konečně dala do kupy vše potřebné pro pojišt'ovnu ohledně mého podzimního úrazu a chtěla jsem to odeslat HNED!

Cestou domů jsem si zašla to Tesca pro "něco do vázy". Zaujala mě kytička růžových chryzantém a také mi padla do oka bílá gerberka. Na to,že byla v keramickém květináči tak byla za pár peněz a už zdobí prostor ptačího stromu. Budu jí ale muset přesunout,protože tam by se mi do ní Jacqueline pustila jen co by jí objevila :-)

                                      





Stačila jsem také nafotit morčátka která mají o víkendu odejít do nových domovů.
                 
                                              Úžasný kluk Kangaroo Mon Chéri

no a ted'.........
               s chutí na autobus a do práce !!!

Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat