sobota 17. ledna 2015

Váhala jsem,přemýšlela,rozmýšlela.......

.......nicméně koupila !

     Tento týden jsem měla takový,no zkrátka trošku nakupovací a utrácecí :-)
Už loni jsem se párkrát nějak zasnila,že by bylo fajn mít v kuchyni na "pomoc pomocníka".
V neděli jsem míchala/šlehala těsto na bábovku a opět jsem přemýšlela,že snad....,někdy....,časem....si nějakého robůtka pořídím.
No a v pondělí jsem se rozhodla.Ted' si jen vybrat.
V úterý dopoledne OBJEDNÁNO!!!
V úterý odpoledne VYZVEDNUTO !!!
Takže mám v kuchyni o jeden přístroj více a o kus místa  méně :-))
Ale to,že mi "TO" pomůže s hnětením a třeba i s mletím masa.......,hřejivý pocit.
                                   
                                                  RADOST Z NĚJ VELIKÁ !!!





A když už jsme u toho vaření a jídla,tak jsem před časem objevila jednu moc pěknou knihu.
Říká se o ní,že je to BIBLE KULINÁŘSKÉHO UMĚNÍ.
Když jsem jí chtěla-nebyla k sehnání.
Ve čtvrtek jsem na ni narazila a najednou jsem si říkala: Potřebuju jí ????
Vrátila jsem ji do regálu,přijela domů a zjistila,že jí asi vážně.......
                          POTŘEBUJŮŮŮ :-))
       Takže od pátku LISTUJU a LISTUJU!



Jo,a když už jsem v tom knihkupectví byla,koupila jsem si něco na odreagování po pracovním zápřahu.Normálně bych jí přečetla jedním dechem u kafe,ale něco přeci jen stála :-) a bylo mi líto jí přečíst a uklidit tak rychle,tak jsem si pár stránek nechala na zítra.
                                      



 Přeji Vám všem krásný sobotní večer a prima neděli,zkrátka at' se máte fajn !
           Martina


1 komentář:

  1. ...dcera mi říkala o oné francouzské specialitě - prý vynikající záležitost. Moc si přeji, aby tento příměr měla i moje kniha, která bude vydána v brzkých dnech...Přeji krásné dny...Věrka

    OdpovědětVymazat