pondělí 26. ledna 2015

Milé překvapení v podobě....

                               ......DM BOXU

Když jsem 5.1. objevila soutěž o DM BOX,kterou pořádá DM drogerie,tak jsem si řekla,že zkusím štěstí. Potom jsem netrpělivě čekala na 14.1. kdy probíhalo losování.  
A ejhle....na můj email přišlo:VYHRÁVÁTE!
Výhry bylo možné vyzvedávat od dnešního dne,takže jsem hned dopoledne ještě než jsem šla do práce vyrazila do prodejny kterou jsem si při registraci vybrala pro případné vylosování. 

A co vlastně DM BOX je? 

 Je to: "box plný lákavých produktů v hodnotě přes 700 Kč za skvělou cenu 149 Kč, dárkově zabalený a připravený k vyzvednutí ve Vaší oblíbené prodejně dm....."

A hlavně-tajemství co v boxu je až do doby než do krabice nakouknete :-)))

                                                         a tady je.....




 
 
 A ještě jedna radůstka-ráno dorazil balíček z Háčkománie s několika klubíčky. Objednala jsem si odstíny šedé na takové "menší" háčkování jako jsou prostírky a dečky,potom tři barvičky Kateřiny-u té mám představu "jarního" polštářku a potom úžasně hebkou přízi EVEREST v mé oblíbené barvě :-)). Z té se chystám udělat nákrčník.
                      

 
Už aby byl pátek-mám totiž volnooo díky pololetním prázdninám !!!
   Martina
 

Žádné komentáře:

Okomentovat